dilluns, 31 de maig de 2010

Exposició de llibres a Alacant

El passat 15 de maig vaig anar a Alacant a veure uns treballs meus que es van exposar al Corte Ingles d' Alacant en motiu de una exposició que es va fer d' enquadernació. Vaig escriure a la Associació Encarte (Carrer Castaños,17, Alicante) per si el scrapbooking tenia lloc en aquest event, Javier que és el que porta l' associació li va entusiasmar la idea i es va interessar per el tema del scrap. La meva amiga Tere i clienta fidel de les meves enquadernacions , ràpid em va deixar algun dels llibres que li havía fet i que volia exposar , el dir-li que em faria molta ilusió anar a Alacant em va dir que aniríem les dos , ella es va encarregar de comprar el bitllets, així que el dia 15 de maig estàvem preparades per emprendre el viatge!!

El pasado 15 de mayo fui a Alicante a ver unos trabajos mios que se expusieron en el Corte Ingles con motivo de una exposición que se hizo de encuadernación. Escribí a la Asociación Encarte (c/Castaños ,17, Alicante) por si el scrapbooking tenia cabida en este evento, Javier que es el que lleva la Asociación le entusiasmó la idea i se interesó por el tema del scrap. Mi amiga Tere y cliente fiel de mis encuadernaciones, rápido me dejó algunos libros que le había hecho y quería exponer, al decirle que me haría mucha ilusión ir a Alicante me dijo que iríamos las dos, ella se encargó de comprar los billetes, así que el 15 de mayo ya estábamos preparadas para emprender el viaje! A las 7h del matí, la Tere i jo ja estàvem al Euromed amb moltes ganes, jo anava a veure els meus treballs exposats i ella anava a veure a la família també. El tren arriva fins a València i desprès va cap a Alacant, ja faltava menys per arrivar!.

A las 7h de la mañana , Tere y yo ya estábamos en el Euromed con muchas ganas, yo iba a ver mis trabajos expuestos y ella a su familia. El tren llegó hasta Valencia y después hacia Alicante, ya faltaba menos para llegar.

Tere i jo sempre tenim cosas que explicar, i per compartir, riem molt, ens vam fer una autofoto com les noies joves i es que en el fons ho som perque tenim moltes ganes de aprendre, de saber i de ser positives, encara que a ella no li agrada sortir a les fotos a mi aquesta m' agrada molt.
Tere y yo siempre tenemos cosas que explicar y que compartir, nos reimos mucho, nos hicimos una autofoto como las chicas jóvenes y es que en el fondo lo somos porque tenemos muchas ganas de aprender, de saber y de ser positivas, aunque a ella no le gusta salir en las fotos a mi esta me gusta mucho.
Quan vam arrivar a Alicant, ens estàvem esperant, a ella la seva família i a mi el Javier, que es el que porta l' associació d' enquadernació, va ser molt amable, em va acompanyar al Corte Ingles i amb la seva dona, María ens van rebre amb dos regalets, una rosa per la Tere que ja estava allí , ja havía arrivat i un llibre de scrapbooking per a mi, quina ilusió!!!! que amables van ser, no ens van deixar ni un moment. El Javier em va anar explicant cada una de les vitrines on havíen grans obres d' art, enquadernacions molt maques. L' exposició era de unes 150 enquadernacions amb la participació de 70 artistes d' Espanya i del extranger. Cuando llegamos a Alicante, nos estaban esperando, a ella su familia y a mi Javier, que es el que lleva la Asociación Encarte junto a su mujer María, fue muy amable, me acompañó al Corte Ingles , María nos recibió con dos regalitos, una rosa para Tere y un libro de scrapbooking para mi, que ilusión!!!!!, que amables fueron, no nos dejaron ni un momento. Javier me fue explicando cada una de las vitrinas , donde habían grandes obras de arte, encuadernaciones muy bonitas. La exposición era de unas 150 encuadernaciones con la participación de 70 artistas de España y del Extranjero.

6 comentaris:

Elena ha dit...

Què xula aquesta exposició! segur que va anar de fábula amb el talent que tens!
Va ser un plaer conéixe't i aprendre de tu!
ptns

Cuchy ha dit...

Enhorabuena Carmen.
Los trabajos tan preciosos que haces no podían faltar en una exposición así.

Rosana ha dit...

Normal haces unas maravillas, la próxima vez avisa y me acerco a verte.
Besitos,
Rosana

Vanesa i Sílvia ha dit...

Quina passada! Segur que van quedar meravellats dels teus treballs.
Una abraçada. Sílvia

Salón Creativa. El salón de las manualidades, labores y bellas artes. ha dit...

¡Hola chicas!

Como cada año, os recordamos las citas con los Salones Creativa:
- Valladolid: 1, 2 y 3 de Octubre 2010 – Feria de Valladolid } Pabellón 3
- Barcelona: 5, 6 y 7 de Noviembre – La Farga de L’Hospitalet de Llobregat
- Zaragoza: 25, 26 y 27 de Febrero – Feria de Zaragoza } Pabellón 5
Ven a visitarnos y descubre las novedades de estas ediciones: animaciones, concursos y talleres. Todo esto y mucho más lo encontrarás próximamente en nuestra web www.creativa-spain.com
¡OS ESPERAMOS!

Ada ha dit...

¡¡que maravilla de viaje!!!! Envidia me ha dado leerte, claro que envidia de la "sana". Bs