dilluns, 31 de maig del 2010

O pensar que tot el que un es proposi es pot fer realitat un dia o un altre!!!!!
O pensar que todo lo que uno se propone se puede realizar un dia u otro!!!
Jo no deixaré de lluitar mai per això, fes-ho tú també!!! no ho dubtis cadascú tenim algo per aportar a la societat, només ens hem d' escoltar.
Yo no dejaré de luchar nunca para esto, hazlo tu también!! no lo dudes, cada uno de nosotros tenemos algo que aportar a la sociedad, solo tenemos que parar a escucharnos.
Tinc que donar les gràcies al Javier i a María i al seu fill, Álvaro ,per la seva amabilitat, carinyo que van desprendre aquest día i per donar-me la oportunitat de mostrar que és el scrapbooking.
Als familiars de la Tere que ens van convidar a dinar i ens van portar al castell mostran molt de carinyo cap a les dues.
A Tere que és part de tot això, es qui m' anima i em valora, em mana fer llibres que sempre li dic que no i al final li faig i que ara m'ha permès estar a la exposició, al Manolo i als seus fills Gerard i Maribel que es van aixecar a les 6h del matí i ens van venir a buscar a l' estació de Sants a les dotze de la nit per portarnos a casa.
Tengo que dar las gracias a Javier y María y a su hijo, Álvaro, por su amabilidad, cariño que desprendieron este dia y por darme la oportunidad de mostrar que es el scrapbooking.
A los familiares de Tere que nos invitaron a comer y nos llevaron al castillo de Santa Barbara con mucho cariño.
A Tere, que es parte de todo esto, y es quien me anima, me manda hacer libros que siempre le digo que no y al final los hago y que ahora me ha permitido estar en la exposición, a sus hijos, Gerard y Maribel y Manolo que se levantaron a las 6h de la mañana para llevarnos y que a las doce de la noche estaban puntuales en Sants para recibirnos y llevarnos de vuelta a casa.

3 comentaris:

SECUNDÀRIA A ha dit...

Carmen, quina experiència mes maca! deuria de ser mooolt emocionant!
Volia dir-te que em va agradar molt conèixe't ahir i poder xerrar una estoneta. Em vas transmetre molta calidessa i serenitat, molt bon rotllo. Felicitats pel teu taller d'enquadernació que va ser tot un èxit. M'agradaria molt poder fer-lo si el repeteixes algun dia perquè em vaig quedar amb les ganes!
Molts petonets guapa!

TXELL ha dit...

Caram quina exposició més xula, no?
Amb les coses tan maques que fas, no m'extranya que els entusiasmés!! Aprofito per dir-te que em va encantar el taller d'enqudernació!! Estic super emocionada per fer alguna cosa; em podries passar les adreces de botigues que vas dir que passaries? Es que jo vaig haver de marxar abans de dinar que tinc una nena petita... Moltes gràcies per tot i molts petons!!

Ana Sanz ha dit...

Carmen!!!! Com em va passar per alt aquest entrada????????? No m'ho puc creure!!!! FELICITATS!!!!!!!!!! MOLTES FELICITAS!!!!!!!!!!!!!! i tant que sempre podem aportar coses als altres! jo no he dubtat mai d'aixó i crec que tu ets una bona font d'informació, d'inspiració i sobre tot (que t'ho he dit moltes vegades) és una persona absolutament generosa emb la informció i coneixements!

A més la teva continua i sanísima curiositat, et porta fins a fites com aquesta.. la de preguntar si és possible entrar en aquesta expocició i fer el pas per participar!

Segur que vau passar un dia fantastic! Felcita també de part meva a la Tere pel seu esperit tant jove i per engrescar-te sempre a fer els seus llibres!

Un petó i deixo aquí el meu passeig per la historia endarrerida del teu blog! I confio en haver compensat els meus passetjos silenciosos pel teu blog.

Un abraçada! i fins aviat! Ens veiem el dia 19 de febrer! Vale?