divendres, 8 d’abril del 2011

Cuaderno de Bitácora del Taller solidari per Japó

Día 7, miércoles, 6 de abril, a las tres de la tarde después de trabajar quedo con Marisa para comer juntas, ella, se ofrece para ayudarme el sabado en la organización y para montar los kits en lo que haga falta, saca una libreta muy bonita, con toques de scrapbooking por todos lados y empezamos a hacer un poco de guión para el sabado, siempre pensando que vendrá mucha gente claro!!! Hemos pensado en decírselo a Elena y a Esther también para colaborar en la organización!! Muchas gracias Marisa porque parece que no y es mucho trabajo!!
Día 8 -
viernes, 8 de abril, ya tengo los estuches pegados y alguno con cintas y todo, ya falta menos!!
Aquí tengo preparados los estuches y los libros!!! No me lo puedo creer!!! por fin !!ya tengo 37 estuches y los libros dentro (bueno , aunque aun falta trabajo, hay que poner las cintas a todos los estuches y agujerear los álbumes para el cosido, pero al menos ya empieza a coger forma) yo sigo animada!!! ja,ja, que chulo!! al final , entre todos, lo lograremos!!!!

6 comentaris:

anna gs ha dit...

Quina feinada !!!
GRÀCIES per tan solidaria iniciativa.
Una abraçada,

ANNA

Cuchy ha dit...

Vaya trabajazo digno de admiración, Carmen. Enhorabuena!

Len ha dit...

Carme!fa un temps que segueixo el teu blog i m'encanten els teus treballs,tinc moltíssimes ganes de fer un dels teus tallers d'encuadernació, m'encantaria poder venir dissabte,encara no se si podré venir...ara deus estar una mica enfainada, però quan puguis, si el vols, en el meu blog hi tens un premi!!!
Que bé aniria el món si tothom fos tant solidari com ho ets tú...
Gràcies.
una abraçada i un petó.

Helena

Tres somnis ha dit...

Quina feinada t'esta donant!!! Això si, tot te una pinta impresionant! si es que ets una profesional!!!
Petonasos Carme
Miriam

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Estic al·lucinada per la teva dedicació, implicació i capacitat de treball! Gràcies.
Sílvia
PD: Sort que tens un bon ajudant. Com ha crescut!!

Mar Sánchez Jorge ha dit...

Ets la llet Carme!, i això que et conec molt poc. Ens veurem per el taller aquesta setmana?. Només queda dimarts i dimecres abans de Arts Llibris al Sta Mònica. Marina i jo estarem al primer torn el dijous de 17h a 19h al stand de Llotja Vindràs? Jo m'apunto per el dissabte.
Mar