divendres, 23 d’abril del 2010

"TROBADA ESCRAPERA"

"Scrapagrapats" ens ofereix una trobada de escraperes, el 30 de maig, diumenge, si voleu participar us deixo el link de la seva proposta.
Estic pensant en fer un petit taller d' enquadernació, em faría il.lusió que vinguessi-ho i poder compartir amb vosaltres el que he après , segur que us entusiasmarà, amb unes idees bàsiques es poden fer molts àlbums i de moltes mides!!, per fer el vostre Art Journaling, àlbums de fotos personalitzats full per full, per fer un diari, etc..
Us passaré adresses on es pot comprar material d' enquadernació, quin tipus de cola, pincells, etc..
"Scrapagrapats", nos ofrece un encuentro de escraperas, el 30 de mayo, domingo,si quereís participar os dejo el link de su propuesta.
Estoy pensando en hacer un pequeño taller de encuadernación, me haría ilusión que vinieraís y poder compartir con vosotras lo que he aprendido, seguro que os entusiasmará.
Con unas ideas básicas puedes hacer miles de álbumes y miles de tamaños!! para vuestro Art Journaling, para hacer álbumes de fotos personalizados hoja por hoja, para hacer un diario, etc.
Os pasaré las direcciones donde se puede comprar el material de encuadernación, que cola y pinceles se utilizan, etc.

6 comentaris:

Rosana ha dit...

Hola:
Me encantaria ir, voy a mirar fechas y te digo algo.
Besitos,
Rosana

laura ha dit...

allà ens trobarem!

SECUNDÀRIA A ha dit...

Carmen, pensaba que t'havia deixat un comentari al post! Jo m'hi apunto! Estaria molt bé que t'animessis a fer un taller, no?

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Serà fantàstic! Amb el que tu saps d'enquadernació!
Ens veiem. Sílvia

Liana ha dit...

Hola Carmen, eso es algo que me gustaría aprender, pero si es el 30 de Mayo creo que coincide con las fechas de los talleres de Pequeñus por el aniversario, y ya me apunté.Si cambian la fecha voy seguro. Te dejo un beso.
PD.siempre visito tu blog aunque no deje comentarios!

TXELL ha dit...

Oh, M'encantaria aprendre a enquadernar!! Fas unes coses tan xules!! A veure si tinc sort i m'ho puc convinar...

xoxoxox