diumenge, 21 de març del 2010

Enquadernació técnica cosit vist

Aquest dissabte he fet un curs amb Helene Grenvin de nou , quan m' aixeco ja sóc feliç només de pensar el matí que m' espera, m' agrada tant fer enquadernació, no es gens fàcil, tans mil.límetres, tot tan calculat però es genial, són un dels meus moments preferits, veure com quatre papers es converteixen en un llibre.
Este sábado he hecho un taller con Helene Grenvin de nuevo. Cuando me levanto por la mañana ya soy feliz, solo de pensar la mañana que me espera, me gusta tanto la encuadernación! no es fácil, todo tan milimetrado, todo tan calculado, pero es genial, son uno de mis momentos preferidos, ver como cuatro papeles se convierten en un libro.

12 comentaris:

Yolanda ha dit...

Si que se´t veu feliça, si!!!!
quina enveja...j cada vegada que m´arriba el mail amb els cursos de la Helene me´ls miro i remiro...ejjeje i em cau la baba!!!
Disfruta!!!

Esther i Carla ha dit...

M'encanten aquests àlbums que fas! A veure si un dia ens apuntem. Si en fas un altre avisa'm i m'hi apunto i ens veiem. Una abraçada.

SECUNDÀRIA A ha dit...

Què xulo Carmen! Jo també vaig fer un curs aquest dissabte i m'ho vaig passar genial! Sé a quina sensació et refereixes, en dies com aquest, matinar és, fins i tot, un plaer!

Elena ha dit...

Els enquadernats sempre et queden molt xulos, tens molta trassa!!
Ptns

Unknown ha dit...

Ficou lindo! adorei o papel!
Bjs
AnaIsa

Rosana ha dit...

Que maravilla, me encanta como quedan tus encuadernaciones.
Besitos,
Rosana

Anònim ha dit...

Com sempre una delicia de treball, quina cosa més maca!!!!
silvia segura

Rosana ha dit...

Tienes un premio en mi blog.
Besitos,
Rosana

kristintxo ha dit...

Milimétrico y delicado!!! Te ha quedado preciosooo!!

SECUNDÀRIA A ha dit...

Hola Carmen! acabo de veure el teu post en el que parles de la trobada scrapera. Estic intentant possar-te un comentari però no em deixa, per tant te'l poso aquí. M'ha encantat la proposta i m'encantaria fer el teu taller si finalment t'animes! A on es farà la trobada?, no coneixia el blog, és una botiga? A veure si podem trobar un dia per quedar tal i com vam dir abans de setmana santa! M'agradaria molt conèixe't i que m'ensenyis les cosetes que fas. Un petò!

mariam ha dit...

Estoy deseando que lleguen las cuatro. Un besito y muchas gracias por el detallazo.

Thessa ha dit...

Hola: He recibido un mail de Mariam en el que me ha hablado de tí. A mí también me gusta todo lo que haces y además, todos los detalles que das. No he pasado por tu blog muy seguido, porque cuando empiezas a mirarlos, uno te lleva a otro y son tantos que a veces se pasa el tiempo y no llegas al que querías ir.
Gracias por todo.
Un beso.