diumenge, 23 de setembre del 2012

SILHOUETTE CAMEO

Els que em coneixeu ja sabeu que estic enamorada de la silhouette des de el any que vaig conèixer que existia, el 2007. L' Anke me la va regalar (l' antic model)  per treballar al stand de 1worldscrap durant una fira de Creativa. Quina il.lusió quan vaig rebre la màquina! te milers de posibilitats , et pots tallar totes les formes que volgis, hi han que son pre-dissenyades, però també les pots crear tu!! o partint d' una fotografia. Es genial.
Si voleu mirar preus i tendes només heu de posar Silhouette Cameo i sortiran moltes tendes on-line on les venen, o per ebay també, o Amazon. Es qüestió d' anar mirant i quan trobeu una oferta comprar-la.
He de tenir en compte que tot el que es compra a Amèrica passa per duana, tenen el paquet retingut a Madrid fins que no pagas , i es un cost ,  crec que em va costa uns 60 Euros més.
Jo aquesta (que és l' ultim model) la vaig comprar a OhMycrafs i em va sortir per uns 360 Euros.


 Aquí veieu la quantitat de motius que hi han per tallar.

Posem el paper que voguem, o vinil, acetat, cartró de 6 mm, tela, cartolina, paper, ......

Preparem les figures que volem tallar, es poden manipular com volguem, girar, duplicar, augmentar....

I ja veieu ! un tall perfecta!

Ja puc posar-ho com volgi i a on volgi. GENIAL!!
Ho he posat com a punt de llibre d' un taller que potser faig a Viladecans a uns nens de primària.

2 comentaris:

Conchin ha dit...

Interesante tu post, quiero comprarme una cameo y estoy recopilando informacion.
Gracias.

Andréa Pereira ha dit...

Hola. Ayer fue a la feria Creativa y me enamore de este plotter, y me olvidado preguntar si con el programa que viene puedo dibujar mis proprios proyectos (dibujos), podría informarme? Es que veo que ya lleva un buen tiempo trabajando con ella, y lo tiras mucho partido de ella?
Gracias y saludos
Andréa