dilluns, 8 d’agost del 2011

Divendres-week in the life (29 de juliol de 2011)

16h: Avui he acabat de treballar i ja estàn les maletes preparades, ahhh!!! el material de scrap no pot faltar mai!! ara si, ara ja ho tinc tot.
17h: El Nil com que ja sap que el viatge es llarg, em dedica un dibuix que ha fet al cotxe.
19h: arribem a Osca i la compra de cada any, al poble no hi ha ninguna tenda, ni forn, ni restaurants, així que tindrem que omplir el carro! Després de comprar sempre aprofitem a sopar al McDonals que hiha al mateix centre comercial, es molt maco aquest McDonals , al Nil li encanta. 22h: reprenem el viatge cap a Ayerbe, el paisatge es preciós.
23h: Ja em arribat al nostre destí, i que maco es aquest poble!!! El Luís i jo preparem les habitacions, primer del Borja i del Nil I per últim la nostra, que boniques són aquestes habitacions, fa dos estius les vam pintar i han quedat maquíssimes. Ara només queda gaudir de la setmana de vacances junt amb la família i els amics que tenim en aquest lloc.

1 comentari:

Esther i Carla ha dit...

Que bonic que es veu el poble!!!! M'agrada molt seguir les vostres vacances.
Una abraçada i un petó