dimecres, 30 de març del 2011

TALLER SOLIDARI PER JAPÓ !!

la meva grulla per Japó (Makiko)
JO VULL PARTICIPAR!!!!!! I TU??? YO QUIERO PARTICIPAR !!! Y TU???
Com tothom, no hi ha dia que passi que no pensi en Japó, en que puc ajudar, que podria aportar, i se'm ha acudit una idea!!!!
FER UN TALLER SOLIDARI, es a dir que el dissabte , 16 d' abril faré un taller d' una enquadernació japonesa i un estoig , com el de la fotografia.
La persona que vulgui participar, només ha de venir a la galeria aDa-Bcn , que està al c/Salvador,8, al barri de Sant Antoni , a partir de les 10 h. i fins les 14h30' del matí , fer el taller i donar el que vulgui o el que pugui, tota aportació serà bona per ajudar al Japó.
No es de reservar, vine !!! d' aquesta manera granet a granet potser podem contribuir a la recontstrucció de tot el que en pocs minuts va destruir el tsunami i el terratrèmol, encara que només sigui al platet d' arrós que mengen.
T' espero!!!!
El taller serà de curta durada (s' entregarà un petit kit de fàcil realització)
ja que parts del estoig ja vindran fetes perquè no sigui un taller feixuc sinó tot el contrari!, en quan tingui el kit preparat ho penjaré perquè us feu una idea, podeu venir amb els petits també, i ensenyar-lis així que unint forces podem construir un món millor i que tots tenim alguna cosa que aportar.
S'HAN AFEGIT A LA SOLIDARITAT:
Us he de dir que com tot projecte e idea, té la seva feina i que si et mous sempra et trobes amb sorpreses agradables .
La Galeria aDa-bcn - que cedeix l' espai per poder fer el taller.
L' escola Llotja ha cedit tot el material de cartró que necessito per preparar 40 kits.
Cartonnage Creativo by Ada, que li he comprat el paper amb decoracions de japó,
que es una tenda on-line de paper maquíssims d' enquadernació que està a Madrid, no m'ha cobrat gastos d' enviament i m'ha fet una rebaixa molt considerable en tots els papers que necessitaré.
Raima També s' ha afegit a la solidaritat fent-me un 20 % de Dte en el material en el material que necessito com teles i els papers de la tripa (interior del llibre).
Moltes gràcies!!
US ESPERO!!!!
YO QUIERO PARTICIPAR !!! Y TU???
He preparado un taller solidario para Japón, hace días que pienso como podría ayudar , y se me ocurrió la idea de utilizar mi último trabajo para hacer un taller y todo aquel que venga se lleve una encuadernación japonesa y un estuche, y aporte el dinero que quiera o que pueda, el dinero que recaudemos será destinado para Japón , sea poco o sea mucho será nuestra aportación y nuestra solidaridad a todas las personas que hoy lo han perdido todo, pero que al menos no pierdan la esperanza de saber que aunque estemos lejos físicamente, estamos muy cerca de ellos y lo poco que pueda estar en nuestras manos lo ofreceremos.
Si puedes venir, estaré en la galería aDa en Barcelona, en la c/Salvador, 8 el sábado, 16 de abril, empezaremos a las 10 h hasta las 14h30' , no tienes que pedir ni reservar hora, cuando vengas , se te entregará un pequeño kit muy sencillo de realizar, ya que lo dejaré todo muy bien preparado, así que si queréis venir con los pequeños también estará bien que aprendan que aunque sea un granito de arena, es una gran aportación.
SE HAN UNIDO A LA SOLIDARIDAD:
La galería de arte aDa-bcn - que cede el espacio para poder hacer el taller
La escuela Llotja que ha cedido todos los cartones necesarios para los 40 Kits.
Cartonnage Creativo by Ada, es una tienda on-line que está en Madrid, y que tiene unos papeles preciosos de encuadernación ,no me cobran los gastos de envio y me han hecho una rebaja muy considerable.
Raima Me hacen un 20 % en el material de telas y los papeles para la tripa (las hojas del interior del libro)
Muchísimas gracias !!!
OS ESPERO!!!!!

8 comentaris:

Cuchy ha dit...

Pues todo un detallazo Carmen. Y el libro con el estuche, impresionante.
Una preciosa forma de ayudar.

Elena ha dit...

Quina gran iniciativa!!! Jo m'apunto!
Ptns

Silvia Segura ha dit...

Lo que yo digo siempre, la GENEROSIDAD personificada!!! Los trabajos no hay duda de que seran fantásticos y cuidando hasta el mínimo detalle como haces siempre. Ese día yo estaré en Barcelona, a la que pueda me escapo al taller. Besos y enhorabuena por esta magnífica iniciativa!!!

Cartonnage Creativo by Ada. ha dit...

Carmen!!!! Un millón de gracias por contar conmigo, estoy encantada de poder ayudarte en esta iniciativa.....si estuviera más cerca, me tendrías ahí contigo. Mañana salen los papeles. Un beso enorme.

anna gs ha dit...

Una GENIAL idea !!!!
Espero poder-hi anar i contribuir amb aquesta bonica iniciativa.
Una abraçada,

ANNA

Lou ha dit...

Molt bona idea !!!
Intentaré participar-hi ... :)

Gràcies!!

scraprosarr2 ha dit...

Com m'agradaria ser-hi però m'es impossible!!! per una propera vinc segur!!!

Bastet37 ha dit...

M'encantaria poder baixar i, si em dieu què he de fer i què cal, potser podré venir. Cal apuntar-se abans o hi puc anar directament?
Espero la vostra resposta. El meu mail es: bastet37@gmail.com
Fins aviat, espero. Una abraçada
Àngels
Puigcerdà