diumenge, 20 de febrer del 2011

Rètol tallat amb shilouette

Rètol de "obert" i "tancat" tallat amb la silhouette, (màquina de tall) per la galeria aDa.
T'agrada?? a mi m' encantaaaa!!! la foto no es gens bona , però es genial, he tallat amb vinil el mateix marc , un blanc i un negre, els he enganxat a un acetat cadascun i al mig he posat una cartolina blanca en un cantó i negra a l' altre, els he enganxat als adhesius de foam quadrats i així queda la imatge en 3D.
Rótulo de "abierto" y "cerrado" cortado con la silhouette, (maquina de corte) para la galería aDa. Te gusta?? a mi me encanta!! la foto es malísima , pero el real es genial.
He cortado el marco en vinilo de color blanco y negro, los he pegado en un acetato cada uno y en medio les he puesto una cartulina (blanca, negra) enganchadas con adhesivos de foam cuadrados para darle sensación de 3D.

4 comentaris:

naltin ha dit...

Yo lo he visto en directo y son INCREÍBLES ...
Gracias Carmen por compartir con nosotros tantas cosas, y, sobre todo, ese "savoir faire" en todos los talleres que preparas ...
besos

marisa

SECUNDÀRIA A ha dit...

Ostres! és guapíssim!!! M'encanta!
Un dia que ens veiem ja m'explicaràs aixó de la Silhouette, perquè em sembla una pasada, encara que una mica complicat per a mi que soc molt negada amb el tema de màquines i informàtica... Un petonet*

Anònim ha dit...

Hola Carmen,

ehnorabuena por todos tus trabajos, como siempre son magníficos. ¿No has pensado dar formación online?, un curso de shiluette sería magnífico para aprender todo lo que tú sabes, si te animas ya sabes que yo soy tu primera alumna.
Un beso
Raquel Blanco

Sílvia Scrapbloc ha dit...

A mi també m'encanta! I felicitats per el taller!!
petons. Sílvia