dijous, 21 d’octubre del 2010

Fabricació del paper Japonés

Avui a la Llotja de Barcelona s'ha fet una demostració de fabricació de paper artesanal japonès, per això han vingut del Japó els mestres Norito Hasegawa, Shingo Nishimura y Kanji Nakahara.
Ha estat molt interessant, Desprès d' explicar el procediment des de les arrels de unes plantes fins la fabricació del paper ens han deixat fer un full a cadascun dels assistents.
Hi haure'n altres actes per si podeu assistir de ben segur que seran interessants. Si voleu mirar informació passeu per el bloc de
Viernes 22 de octubre de 10:00 a 14:00 en la Facultat de Belles Arts, c/ pau gargallo 40 Barcelona. Viernes 29 y sábado 30 de octubre en el Museu Molí Paperer de Capellades, c/ pau casals s/n Capellades (inscripció prèvia .
Hoy en la Llotja de Barcelona , en el barrio de Sant Andrés se ha hecho una demostración de la fabricación de papel japonés, por esta razón han venido unos maestros artesanos de Japón:Norito Hasegawa, Shingo Nishimura y Kanji Nakahara.
Después de explicar el procedimiento de fabricación desde la raíz de las plantas hasta la fabricación del papel , nos han dejado hacer una hoja a cada unos de los participantes.
Durante este mes de octubre habrán más actos , si queréis y podéis asistir , os dejo el link de Helene Genvrin.

3 comentaris:

Lourdes ha dit...

Pero Carmen que buena demostración!....realmente es todo un arte que no deja de impresionarme.....


Dos post que has hecho hoy y mis dos comentarios a los pocos minutos de que hicieras la entrada....jajajaj...yo trabajo, no creas!!! es que ha sido sólo casualidad encontrarnos por Blogspot!.....

Un abrazo!.....

Tres somnis ha dit...

Segur que ha sigut super divertit!!!
Ara ho has d'apendre i ens fàs un curset, jo m'apunto!!!! jajaja!!!
Petons
Miriam

Ana Sanz ha dit...

En qüestió de paper... se t'escapa alguna info? Oi que no?

Segur que vas disfrutar moltísim!!! Les fotos parlem per si mateixes!

A que ja has estat barrinant si podies fer-te el teu propi paper? jejeje estic casi segura que si!

Un petó