dimecres, 17 de febrer del 2010

LAYOUT "Les fires"

He fet una composició sobre la temàtica : "la fira" amb fotos de diferents dies. He enganxat primer algunes sobre una cartolina groga que he estampat prèviament gotejant amb ajut d' un pinzell tinta xina de diferents colors i he fet estampacions de formes rodones. He cosit algunes fotos i després les restants les he cosit una a una i les he enganxat. He inclinat la composició per donar més dinàmica, ja que el tema es divertit, reforçant aquest per el text central que està recta. Finalment he bordejat tota la composició amb unes línies fetes amb retulador. He realizado una composición sobre la temática "la feria" con fotos de diferentes días. He pegado primero algunas fotos sobre una cartulina amarilla en la que con ayuda de un pincel he goteado con tinta china de diferentes colores y he hecho estampaciones con formas redondas. He cosido la composición con algunas fotos y las restantes las he cosido una a una pegándolas después. La inclicación de las fotos es para dar más dinamismo ya que el tema es divertido reforzando éste efecto con el texto central que está recto. Finalmente he bordeado toda la composición con unas líneas con rotulador. Texto: "Pasaran los años y siglos pero las ferias siempre serán el paraíso de los más pequeños"

9 comentaris:

Rosana ha dit...

Hola:
Que bonito LO.
Se ve que disfrutasteis un monton y ya veo que tu también estas experimentando con la costura.
Besitos,
Rosana

Mónica ha dit...

Carmennnnnnn, estabas desaparecida!!!!! ya veo que has hecho uso de la máquina de coser, jejeje, y se te ha dado de coña!!!!! El peque es una monada!

BertaiPolete ha dit...

al fiiinnn !!!
M'alegro de veure't altre vegada en acció. Preciós com sempre, m'agrada tot.
Un petó
Maica

Ana Sanz ha dit...

Carmen! Quan de temps! M'alegra trobar-te de nou! I amb aquesta pàgina tant i tant xula!

M'encanta la composició dels quadrets, la distribució de les fotos pels colors, la costura... i el teu nen... donçs que el teu nen és guapisim! i que te un somriure preciós!

Encantada de saludar-te de nou! Un petonet!

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Té molta vida i las fotos són estupendes!
Una abraçada. Sílvia

Cuchy ha dit...

Hola Carmen,
Me encanta como has cosido la página y destacado fotos individuales. Está muy chula la página.

Eva ha dit...

Preciosa!!!

judith ha dit...

hola!
pasaba a saludarte!!!!
muchos besos!!!!!!!!!!!

kristintxo ha dit...

Muy bonita, Carmen!
Encantada de volver a leerte!!