diumenge, 20 de setembre del 2009

Hitoria de dos hermanas


Aquest llibre me l' ha encarregat la Tere, té 84 anys i ha volgut escriure un llibre sobre la historia de dues germanes (una d' elles la seva mare) com vivien abans de la guerra , i com aquest fet els va canviar el destí a tota la família, de com van sobreviure en moments molt difícils i com s' en han sortit.
Es una historia interessant, que ja no s' oblidarà mai perqué ella l' ha escrit i les generacions posteriors segur que l' hi agrairan.
M' ha agradat fer aquest àlbum perquè he aprés moltes coses amb la Tere, a com es pot arribar a sobreviure amb situacions complicades e injustes i el poder que té el amor perquè rés no ho separa.
He fet una enquadernació japonesa folrada amb tela, les lletres de la portada estan tallades amb la silhouette .
Este libro me la ha encargado Tere, una señora de 84 años que ha querido escribir un libro sobre la historia de dos hermanas (una de ellas, su madre) como vivían antes de la guerra, y como este hecho les hizo cambiar el destino a toda la familia, de como sobrevivieron en momentos muy difíciles y como han seguido hacia delante.
Es una historia interesante, que ya no se olvidará nunca porque ella la ha escrito y las generaciones posteriores seguro que le estarán muy agradecidos.
Me ha gustado mucho hacer este álbum porque he aprendido muchas cosas con Tere, a como se puede llegar a sobrevivir en situcaciones complicadas e injustas y el poder que tiene el amor porque nada lo separa.
He hecho una encuadernación japonesa , está forrado con tela y las letras de la portada estan cortadas con la silhouette.

8 comentaris:

Rosana ha dit...

Es bonito y una buena manera de que las próximas generaciones también conozcan la historia.
Besitos,
Rosana

Ana Sanz ha dit...

Carmen! ês una autèntica joia! Una meravella! Preciós! Preciós! No he pogut estar-me d'ampliar totes les fotos per xafardeixar millor... i no decepciona cap de les coses que s'aprecien... al contrari, fa que una tingui encara més ganes de tenir-lo a les mans!

Res no decepciona...ni es fotos de la maquetació de les págines que em semblen super elegants, l'enquadernació delicada, el llom cuidat fins el ultim detall... i entec que lo millor de tot una història! I el plaer de "viure-la" literariament al costat de qui la va viure realment!

Carmen, m'encantaría fer un llibre com aquest algún día... la meva sogre també té una història vital intesa i viscuda durant i després de la guerra... li van fer una entrevista per l'Informe emanal que semble que despre´s d'uns quant mesos estan ja apunt de emetre... segur que li encantaría un llibre com aquets... li ensenyaré...

I no t'extranyi que et copii un dia aquest idea...

Em semble absolutament fantàstic!!!! Gracies per ensenyar-nos treballs tant professionals i sensibles alhora!

Esther i Carla ha dit...

Penso exacatament el mateix que l'Anna. No ho sabria explicar millor.

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Senzillament impressionant!
Salutacions. Sílvia

Salón Creativa ha dit...

¡Bienvenid@s al mundo CREATIVA!
Este año Creativa llega a Valladolid del 16 al 18 del próximo mes de octubre, y a Barcelona del 27 al 29 de noviembre!
Ven a visitarnos y descubre las nuevas animaciones y talleres propuestos en esta nueva edición: patchwork, creación en lanas, abalorios, pintura sobre tela, decoración, decoupage e incluso talleres infantiles, a un precio simbólico! Todo esto y mucho más lo encontrarás en nuestra web dentro de dos semanas, que no se te olvide!
Además habrá también un encuentro de bloggeras en Creativa, así que esperamos tu asistencia! Inscríbete en nuestra página web para conseguir tu bono descuento.
TE ESPERAMOS!

Lourdes de Madrid ha dit...

Me ha encantado tu blog!
Espero verte en Octubre.
Besos

BertaiPolete ha dit...

Vist al natural és encara molt més maco, però el més bonic de tot és el contingut i l'il.lusió d'aquesta senyora per deixar la seva història escrita perquè els més joves en puguin gaudir.
Un petó
Maica

Liana ha dit...

Que experiencia tan linda poder hacer un álbum tan trascendental.
Quedó elegante y sobrio. Y nuevamente vemos lo importante que es escribir sobre las fotos,las cosas de la vida....si no escribes quizas nadie sepa como ocurrió, o que sentistes, o porque estuvistes allí...escribir es importante.
Un beso Carmen!