dimecres, 4 de juny del 2008

4. Regalar

Pas0 a pas0- Si quieres hacer la caja clicka aquí. M'agrada molt regalar a la gent estimada, i si alguna cosa feta per mi , molt millor , perquè amb aquell petit paquet embolicat, hi ha concentrat tot l'afecte que tens per aquella persona, que l'hi es dedicat un temps de les teves ja atapeïdes hores. També m'agrada quan la persona desembolica aquell paquet i obrint els ulls et mira i et di: Gràcies, m'agrada!!!!!!
Me gusta mucho regalar a la gente que quiero y si es algo hecho por mi, mucho mejor, porque con ese pequeño paquete envuelto, hay concentrado todo el cariño y amor hacia ella, hay todo el tiempo que has dedicado a pensar como le gustará más . También me gusta mucho cuando la persona desenvuelve el paquete y abriendo los ojos te mira y te dice: Gracias, me gusta!!!!!!!