diumenge, 20 de setembre del 2009

Hitoria de dos hermanas


Aquest llibre me l' ha encarregat la Tere, té 84 anys i ha volgut escriure un llibre sobre la historia de dues germanes (una d' elles la seva mare) com vivien abans de la guerra , i com aquest fet els va canviar el destí a tota la família, de com van sobreviure en moments molt difícils i com s' en han sortit.
Es una historia interessant, que ja no s' oblidarà mai perqué ella l' ha escrit i les generacions posteriors segur que l' hi agrairan.
M' ha agradat fer aquest àlbum perquè he aprés moltes coses amb la Tere, a com es pot arribar a sobreviure amb situacions complicades e injustes i el poder que té el amor perquè rés no ho separa.
He fet una enquadernació japonesa folrada amb tela, les lletres de la portada estan tallades amb la silhouette .
Este libro me la ha encargado Tere, una señora de 84 años que ha querido escribir un libro sobre la historia de dos hermanas (una de ellas, su madre) como vivían antes de la guerra, y como este hecho les hizo cambiar el destino a toda la familia, de como sobrevivieron en momentos muy difíciles y como han seguido hacia delante.
Es una historia interesante, que ya no se olvidará nunca porque ella la ha escrito y las generaciones posteriores seguro que le estarán muy agradecidos.
Me ha gustado mucho hacer este álbum porque he aprendido muchas cosas con Tere, a como se puede llegar a sobrevivir en situcaciones complicadas e injustas y el poder que tiene el amor porque nada lo separa.
He hecho una encuadernación japonesa , está forrado con tela y las letras de la portada estan cortadas con la silhouette.

dijous, 17 de setembre del 2009

Miniàlbum per la Carla



Després d' uns dies de descans, comencem a treballar de nou , amb les piles carregades per fer tallers i aprendre moltes coses.
Aquest mini àlbum l'he fet per la Carla , la filla d' un amic.
Els papers son de SEI i la col·lecció "ally's wonderland" , he fet un àlbum per posar les primeres fotos, de la Carla, (a casa, a la banyera, amb els seus pares i amb el seu germà).
Espero que us agradi!!!
Trás unos dias de descanso, empezamos de nuevo a trabajar, con las pilas cargadas para hacer talleres y aprender muchas cosas nuevas.
Este mini álbum lo he hecho para Carla, la hija de un amigo.
Los papeles són de SEI, de la coleeción "ally's wonderland", Este mini es para poner las primeras fotos , (en casa, el primer baño, con los padres, con su hermano).
Espero que os guste!!!